پرده زبرا چیست ؟

پرده زبرا چیست ؟

پرده زبرا چیست ؟ پرده زبرا یکی از انواع پرده می‌باشد که در شکل‌ و مدل های مختلفی از قبیل ریلی، کرکره‌ای و … موجود است و از آن می‌توان در بخش های مختلف خانه مثل آشپزخانه ، اتاق خواب ها و پذیرایی استفاده نمود.

دلیل قرار گرفتن نام این نوع پرده‌ ها به نام زبرا شکل و طرح ظاهری آن‌ ها می‌باشد که به شکل راه‌ راه و شبیه گورخر بوده که همین ویژگی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این نوع پرده به شمار می‌رود. ساختار پرده‌ های زبرا از پارچه و تور تشکیل شده است و شکل و نحوه‌ی بافت آن بسیار ظریف و دقیق می‌باشد.

پرده‌ زبرا استفاده‌ های گسترده‌ای دارد و همچنین به خاطر شکل ظاهری تزیینی و فوق‌العاده‌ شان می‌توان از آن‌ ها در نقاط مختلفی از خانه مانند آشپزخانه و حتی در محیط‌های غیر مسکونی مثل محیط‌های اداری، تجاری و غیره نیز استفاده کرد.مدل های مختلف پرده‌ زبرا به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید نور ورودی منزل یا محل کارتان را به وسیله‌ی آن تنظیم نمایید. به عبارتی دیگر پرده‌ های زبرا امکان تنظیم نور داخل را تا ۹۰ درصد به شما می‌دهند.

همچنین از مهم‌ ترین استفاده های پرده‌ زبرا میتوان به استفاده‌ به عنوان پرده تزیینی و پرده دکوراتیو از آن‌ها اشاره کرد؛ اما با این وجود این نوع پرده کارایی‌های بسیار دیگری نیز دارد که در انواع دیگر پرده کم تر می‌توان آن‌ها را پیدا کرد.

مزایای خرید پرده زبرا چیست ؟

طیف رنگ های مختلف و تنوع طرح های این پرده‌ها و البته امکان ارائه این نوع پرده‌ها در اندازه‌ها و ابعاد مختلف و دلخواه، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و در هماهنگ کردن پرده با دکوراسیون داخلی منزل یا دفتر خود هیچ گونه مشکلی نداشته باشید.

طرح خاص و شکل زیبای پرده‌ های زبرا به شما این امکان را می‌دهد که نور ورودی به منزل را به وسیله‌ی آن تنظیم نمایید. در واقع پرده‌های زبرا امکان تنظیم نور داخل را از ۱۰ تا ۹۰ درصد به شما می‌دهند.

عمر بالا و دوام این پرده‌ ها همراه با نصب آسان و سریع آن‌ها، از دیگر ویژگی‌های مهم این نوع پرده می‌باشد. همچنین در سال‌های اخیر نیز مدل‌های جدیدی از این پرده‌ ها به بازار آمده که قابلیت تنظیم و کنترل به وسیله ریموت کنترل را دارند.

ویدئوهای مرتبط:

 

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *