پرده لوردراپه چیست ؟

پرده لوردراپه چیست ؟

پرده لوردراپه چیست ؟

پرده لوردراپه چیست ؟ پرده لوردراپه یا پرده‌های عمودی یکی از انواع پرده‌ بوده که از آن برای زیباسازی فضا و در واقع کارایی بالایشان در محیط‌های اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. پرده لوردراپه را به علت مدل طراحی آن به عبارتی میتوان یکی از انواع پرده دکوراتیو نیز برشمرد.

ویژگی های پرده لوردراپه چیست؟

سهولت کار و کارایی بالا پرده لوردراپه باعث که این نوع پرده طرفداران زیادی پیدا کرده و تعداد زیادی به دنبال سفارش این نوع پرده عمومی باشند.

البته ارائه طرح‌های مختلف و جدید از این نوع پرده نیز موجب شده است تا انواع جدید این نوع پرده در زیبایی محیطی که در آن جا از این نوع پرده استفاده می‌شود، سهم به سزا و بزرگی داشته باشد و کمک زیادی به چشم نواز شدن محیط می‌کند. به طور کلی از انواع پرده میتوان به پرده لوردراپه ، پرده کرکره ای ، پرده رومی ، پرده شیدرول ، پرده زبرا ، پرده باند رول و … اشاره نمود.

ساختار پرده لوردراپه

این پرده‌ها از پارچه‌هایی شبیه تیغه تشکیل شده‌اند که به روی یک ریل آلومینیومی کنار هم قرار گرفته و به وسیله‌ی اهرمی که در کنار آن قرار دارد، می‌توان پرده را جمع یا باز کرد. هم چنین می‌توان با تغییر زاویه‌ی پرده، میزان نور طبیعی ورودی از طریق پنجره را کنترل کرد که این‌ها نشان از کارایی بالای این نوع پرده‌ها می‌باشد.
ویژگی تنظیم نور یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی است که یک پرده‌ی خوب بایستی دارای آن باشد.

۲۹۷,۰۰۰ تومان هر مترمربع
۲۹۷,۰۰۰ تومان هر مترمربع
۲۹۷,۰۰۰ تومان هر مترمربع
۲۹۷,۰۰۰ تومان هر مترمربع
۲۹۷,۰۰۰ تومان هر مترمربع
۳۳۰,۰۰۰ تومان هر مترمربع
۳۳۰,۰۰۰ تومان هر مترمربع
۳۳۰,۰۰۰ تومان هر مترمربع

مزایای پرده لوردراپه نسبت به دیگر پرده ها چیست؟

قیمت تمام شده‌ی پایین نسبت به انواع دیگر پرده، نصب آسان، کیفیت بالا، نظافت و نگهداری آسان، عمر و دوام بالای آن‌ها و هم چنین تنوع رنگ پرده‌های لوردراپه از مهم ترین مزایا و ویژگی‌های خوب این نوع پرده است.
این ویژگی ها موجب شده است تا این نوع پرده به یکی از پر فروش ترین و پر استفاده شده ترین پرده‌های بازار تبدیل شود.
ارزان قیمت بودن، نصب سریع و عمر بالا از ویژگی‌هایی است که باعث شده تا پرده‌های لوردراپه بیشتر در محیط‌های اداری، تجاری، رستوران‌ها و بسیاری از مراکز خرید مورد استفاده قرار بگیرند.

با این حال استفاده از این نوع پرده در محیط‌های مسکونی نیز کم نبوده و بسیاری از مشتریان از پرده‌های لوردراپه در اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه‌های خود استفاده می‌کنند.

 

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *