نکاتی کلیدی و اقتصادی در نوسازی خانه با دیوارپوش پلی استایرن، رنگ و نور

دیوارپوش پلی استایرن

همه ی ما نیازمند محیطی آرامش بخش، گرم و دوستانه برای منزل خود هستیم. اگر تصمیم گرفته اید که محیط خانه خود را نوسازی کنید. به طور حتم مهم ترین دلیل آن ایجاد محیط آرام و راحت خواهد بود. اما اینکه چگونه و با چه متریالی مانند دیوارپوش پلی استایرن، رنگ، نور و… اقدام به نوسازی منزل خود کنید موضوع این مقاله خواهد بود. برای یافتن پاسخ خود با ما همراه باشید.

برای نوسازی باید به صورت جدی و برنامه ریزی شده دست به اقدام بزنید.

اگر برای بازسازی خانه خود طراح دکوراسیون دارید به طور حتم موارد زیر را برای شما اجرا خواهد کرد. اما اگر به تنهایی قصد دارید تا منزل خود را بازسازی کنید به موارد زیر توجه کنید. با در نظر گرفتن موارد زیر می توانید مانند یک طراح داخلی، منزل خود را نوسازی کنید.

اولین نکته که پیش از شروع نوسازی باید در نظر بگیرید بودجه شماست. در قدم دوم شما نیازمند برنامه ریزی هستید تا روند کلی نوسازی شما به درستی و دقیق پیش رود.

در ادامه نکاتی را به منظور ایجاد برنامه ای موثر برای نوسازی منزل شما عنوان خواهیم کرد.

از تغییرات کوچک آغاز کنید

همانطور که پیش ترعنوان شد برنامه ریزی صحیح، کلید بازسازی موثر است. اگر در حال بازسازی هستید، باید تمامی جوانب آن را مورد بررسی قرار دهید.

 به طور حتم جمله ی “جزء مهم تر از کله ” را شنیده اید، با پیاده کردن همین استراتژی برای پروژه نوسازی خانه خود می توانید تغییر را به صورت نقطه ای آغاز کنید. نیازی نیست از قسمت ها و یا اثاثیه بزرگ خانه شروع کنید و یا مخارج سنگینی را متحمل شوید.

اگر برای نوسازی منزل خود معماری استخدام کردید، او نیازهای شما را بررسی خواهد کرد و سپس بر اساس آن بازسازی شما را آغاز می کند. اما اگر خود تصمیم به بازسازی دارید باید به تنهایی نیازهای خود را در نظر گرفته و بررسی های لازم را انجام دهید و طرح نهایی منزل خود را بچینید.

اولین قدم خود را با نیازها و فکر به چالش های پیش روی خود آغاز کنید.

در ابتدا موضوعات و قسمت هایی که نیاز به تغییر دارند را یاداشت کنید. سپس به تغییراتی که تمایل دارید در آن محل اعمال کنید فکر کنید. و هدف خود را از انجام آن تغییر در نظر بگیرید. برای اینکه نوسازی اقتصادی تری داشته باشید علاوه بر خواسته ها باید محدودیت ها و خرج های اضافی را هم در نظر داشته باشید و لیستی از آن ها تهیه کنید. بودجه خود را تخمین نزنید حتما به صورت دقیق مقدار آن را برآورد کنید.

اقدام بعدی جستجوست

به طور حتم تنوع بالای کالاها شما را متعجب و سردرگم خواهد کرد. اما باید در نظر داشته باشید که هر گزینه را از کجا تهیه کنید تا بودجه خود را مدیریت کنید و هزینه های اضافی را کاهش دهید.

این امکان برای شما وجود دارد تا لوستری را که در فروشگاه گران قیمت دیدید را با قیمت کمتری از جای دیگر خریداری کنید. هنگام بازسازی خانه خود بودجه را فراموش نکنید و سعی کنید محل هایی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت مناسب تری دارند. برای خرید با قیمت مناسب و مقایسه محصولات می توانید از فروشگاه های آنلاین خرید کنید.

شاید هنوز نمی دانید نوسازی منزل خود را از کدام قسمت آغاز کنید. در ادامه به دو مکان که بیشترین تاثیر را در زیبایی محل زندگی شما دارند خواهیم پرداخت.

درب ها، ظاهر خانه

درب خانه، محیط درون خانه شما را توصیف می کند. اگر سالم و زیبا باشد یعنی منزل شما هم ظاهری مناسب و مرتب دارد و بالعکس. برای نوسازی ورودی خانه اگر قادر به تعویض درب نیستید و درب منزل شما در وضعیت خوبی است، آن را مجددا رنگ کنید.

 درب ورودی و تمامی درهای منزل شما می تواند بر روشنایی محیط شما تأثیر بگذارد. اگر محیط تاریکی دارید از رنگ های روشن و مشابه با دیوار برای درب ها استفاده کنید. این ترفند می تواند تا 50 درصد نور محیط خانه شما را افزایش دهد. پس اگر فکر می کنید درب شما از نظر ظاهری مشکلی ندارد و تنها نیازمند رنگ است بودجه آن را در دفتر برنامه ریزی خود لحاظ کنید.

دیوارپوش پلی استایرن و یا رنگ

دیوارها یکی دیگر از محیط هایی هستند که به دلیل وسعت زیاد بیشتر به چشم می آیند از این رو توجه به آن ها بسیار بر ظاهر خانه تاثیر می گذارد. استفاده ازدیوارپوش پلی استایرن می تواند به دلیل خاص بودن طرح آن زیبایی خاصی را به منزل شما ببخشد و در مقابل رنگ به محیط خانه شما بافت دهد. با توجه به نیاز های خود پوشش دیوار را انتخاب کنید و به وسایل خانه و رنگ آن توجه بیشتری کنید.

نوسازی و یا بازسازی محیط و منزل شما فرآیند جدی و مهم است و نیازمند برنامه ای دقیق می باشد. با برنامه ریزی صحیح شما قادر خواهید بود بودجه خود را مدیریت کرده و بهترین انتخاب ها را داشته باشید. امیدواریم که با بکارگیری موارد فوق برنامه ای دقیق و کاملی برای نوسازی منزل خود در نظر بگیرید و به بهترین نحوه ممکن آن را به پایان برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *