پارکت چوبی راهی برای افزایش ارزش ملک

پارکت چوبی


سرمایه گذاری به روی ملک امروزه یکی رایج ترین روش های سرمایه گذاری است. هدف هر سرمایه گذار افزایش ارزش ملک و سود دهی می باشد. جدا از نوسانات اقتصادی، مالکان قادر خواهند بود تا با به کارگیری عواملی در خانه به صورت قابل توجه ای بر ارزش ملک خود بیافزایند. رسیدگی به باغچه و حیاط، استفاده از پارکت چوبی، تعویض نورپردازی منزل و… از عوامل تاثیرگذار بر ارزش ملک شما هستند.

ورودی خانه

ورودی یکی از اولین نقاط تاثیر گذاردر جلب توجه بازدید کنندگان می باشد. داشتن ورودی زیبا و تاثیر گذار نیازمند صرف هزینه های سنگین نیست. رسیدگی به باغچه های جلوی درب می تواند حس سرزندگی به محیط خانه شما ببخشد. درب خانه یکی دیگر از عوامل تاثیرگذاری است که در نگاه اول به چشم می آید. تعویض درب و استفاده از درب های ضد سرقت می تواند هویت و احساس امنیت را در خانه ی شما القا کند.

از دلایل اصلی توجه به ورودی و افزایش ارزش به وسیله ی آن می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

  • منزل شما در مقایسه با ساختمان های اطراف بیشتر جلوه خواهد کرد.
  • نیاز به صرف هزینه های سنگینی ندارد.
  • منزل شما توجه ها را به خود منعطف خواهد کرد.
  • هویت داخلی خانه خود را به وسیله ی ورودی آن می توانید معرفی کنید.

پارکت چوبی

انتخاب پوشش کف ماندگار و خاص می تواند بر ارزش خانه ی شما بیفزاید. امروزه بیشتر افراد اطلاعات خوبی را درباره ی کفپوش ها به دست آوردند و قادر هستند تا جنس و متریال مرغوب را از یکدیگر تشخیص دهند.

استفاده از پارکت چوبی می تواند به محیط منزل شما هویت و ارزش بخشد. پارکت های چوبی در مقایسه با دیگر کفپوش ها عمر طولانی تری دارند. به دلیل کاربرد چوب درختان در آن محیط خانه را گرم تر نگه می دارد. پارکت های چوبی در واقع به عنوان عایقی در برابر سرما و صدا عمل می‌کنند. قیمت پارکت چوبی به دلیل جنس چوبی و اجرت نصب آن نسبت به دیگرانواع پارکت ها بالاتر است. پارکتهای چوبی به دلیل ساخته شدن از چوب طبیعی به نسبت پارکت لمینت ها از تنوع کمتری برخوردار هستند. این پارکت ها در طرح ها و رنگ های چوبی دارای تنوع مناسبی هستند. علاوه بر کفپوش ها استفاده از قرنیز علاوه بر محافظ از پوشش دیوار در برابر آسیب به محیط شما اعتبار و ارزش می بخشند.

تعویض شیرآلات و تاسیسات

محیط هایی مانند حمام، دستشویی و آشپزخانه معمولا محیط های پر ترددی هستند که بیشتر در دید افراد قرار می‌گیرند. به کارگیری متریال با کیفیت مانند شیرآلات در این نقاط علاوه بر کاهش هزینه ی تعمیرات، به محیط زیبایی می بخشد. بکارگیری شیرآلات با کیفیت می تواند ماندگاری آن را تضمین کند. شیرآلات راسان برند باکیفیت ایرانی است که تنوع بالایی در شیرآلات بهداشتی و سینک دارد. در مقایسه با شیرآلات خارجی این برند از کیفیت بالایی برخوردار است و قیمت مناسب تری داد.


اگر در تاسیسات خانه ی شما لوله های آهنی به کار رفته باشد، امکان زنگ زدگی و تغییر مزه ی آب وجود خواهد داشت. شاید در نگاه اول رسیدگی به تاسیسات خانه بر ارزش ظاهری محیط شما تاثیرگذار نباشد، اما می توان میزان هزینه های آسیب دیدگی های آتی و خرج های اضافی را به واسطه ی آن کاهش داد.
لوله کشی مجدد شاید کار پر دردسری به نظر برسد اما در دراز مدت از آسیب هایی نظیر نشت آب، ترکیدگی لوله ها و آسیب به پوشش کف و قرنیز ها جلوگیری می کند.
هیچ فردی علاقه ای به زندگی در محیط تاریک ندارد. محیط تاریک باعث کوچک دیده تر شدن محیط منزل شما می شود. اگر تمایل دارید تا ارزش خانه ی خود را افزایش دهید مقداری نور به فضای خانه ی خود ببخشید.

آشپزخانه، چشم خانه

هوشمندانه ترین مکان برای اعمال تغییرات و ارزش بخشیدن آشپزخانه است. آشپزخانه چشم هر خانه است. استفاده از متریال با کیفیت و اعمال تغییرات در آن می تواند ارزش ملک شما را افزایش دهد. چه امکاناتی در منزل شما به کار رفته؟ به کارگیری امکاناتی نظیر، گاز رومیزی، هود، فر توکار و شیرآلات می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای ارتقا بخشیدن به ارزش محیط خانه ی شما باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *