پرده شید و زبرا

پرده زبرا راد کد ۹۰۰۵

پرده شید و زبرا، دو گزینه ی انتخابی از مدرن ترین انواع پرده هستند. پیش تر در مقاله ای جداگانه به انواع پرده پرداختیم. در این مقاله قصد داریم تا منحصرا به پرده شید و زبرا بپردازیم.

پرده شید چیست؟

پرده شید رول یکی از گزینه های مناسب برای طراحی داخلی منازل و محیط های اداری است.

شید در زبان انگلیسی که به معنای سایه است از این طریق می توان به ویژگی این نوع پرده پی برد. این نوع پرده به منظور ایجاد سایه بر روی پنجره ها به کار می رود. شید یک صفحه‌ی سبک بافت است که از موادی مانند پنبه، کتان، پلی استر و پارچه ساخته شده است و به دور حول محور خاصی به چرخش در می آید. برای تنظیم نور، می توان پرده را حول آن محور بالا و پایین کشید.

 این نوع پرده، کاملا در قاب پنجره قرار می گیرد. پیشتر برای طراحی این نوع پرده از پارچه های تک رنگ استفاده می شد. اما امروزه این پرده، در جنس و طرح متنوعی تولید می شود. از این روی گزینه های بیشماری در مقابل مشتری وجود خواهد داشت.

 برای مشتریانی که به دنبال خرید پرده ای هستند که با توجه به فضای آنها متنوع باشد، پرده شید رول بهترین گزینه می باشد. چراکه این پرده با داشتن قابلیت چاپ یک تکه ای، این امکان را برای شما فراهم می کند که طرح های متنوعی از جمله عکس مناظر، طرح های تک رنگ و حجم وسیعی از طرح ها را برای پرده خود داشته باشید.

پرده شید رول راد کد ۱۴۳۱ محصول شرکت راد پرده می باشد، این مجموعه پس از کسب تجربه چندین و چند ساله در زمینه تولید پرده و البته با بکار گیری مواد اولیه با کیفیت و متخصصین مجرب موفق به تولید پرده ای با کیفیت مشابه با محصولات خارجی مطرح شده است که نیاز امروز بازار ایران را با قیمت به مراتب پایین تر از نمونه های مشابه خارجی تامین کرده است.

مزایای پرده شید

از مزایای پرده شید میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت تنظیم نور
  • دوام بالا
  • حفظ دمای محیط
  • قابل استفاده در اماکن مرطوب
  • تنوع در طرح و رنگ
  • نصب آسان
  • قیمت مناسب
  • استفاده آسان
  • وزن کم
  • قابل شستشو

پرده زبرا چیست؟

این نوع پرده که پرده ادارای نیز نامیده می شود یکی از رایج ترین انواع پرده می باشد.

نصب راحت،هزینه مناسب و تنوع در طرح و رنگ باعث شده که پرده‌های زبرا، جهت استفاده در اتاق خواب ها، ویلا‌ها و فضاهای با طراحی مدرن مناسب باشد.

این نوع پرده از محبوبیت فراوانی برخوردار است چرا که به شما این توانایی را می دهد که پوشش پنجره خود را با هر نوع چیدمانی که برای فضای خود در نظر گرفته اید هماهنگ کنید.

پرده زبرا ساده دارای عرض بین ۲۵۰ تا ۲۸۰ سانتیمتر است. این نوع پرده دارای تنالیته بافت عمودی ۸ سانتیمتر رنگی و ۵ سانتیمتر حریر می باشد. از پرده زبرا می‌توان در بخش های مختلف خانه مانند آشپزخانه، اتاق خواب و پذیرایی استفاده نمود.

این نوع پرده به صورت دو لایه موازی بر روی هم قرار می گیرد و به وسیله چرخش به دور محوری و بالا پایین شدن سایه و روشن پدید می آورد.

پرده محیط شما را در برابر گرمای شدید تابستان و سرمای زمستان دور نگه می دارد و فضایی با هوای مطبوع را برای شما فراهم می کند.
این نوع پرده خود به تنهایی قابلیت پرده های شید رولی، کرکره ای و پرده های توری را دارد. علاوه بر آن تنوع رنگ بالائی دارد و مشتریان با طیف گسترده ای از رنگ و طرح رو به رو هستند.

مزایای پرده زبرا

پرده های زبرا درحالیکه به شما توانایی تنظیم نور فضا را می دهد، امنیت و حریم خصوصی شما را با نوع باز و بسته شده چند حالته تامین می کند. نوع طراحی این پرده به گونه ای است که علاوه بر حفظ حریم خصوصی شما و تامین نور مورد نیاز، دمای محیط شما را تنظیم کرده و محیط شما را در برابر گرمای شدید تابستان و سرمای زمستان ایزوله می کند و فضایی با هوای مطبوع را برای شما فراهم می کند. پرده زبرا شرکت راد از پارچه های پلی استر با کیفیت بالا و قابلیت شستشو ساخته شده است که از ورود گرد و غبار به محل سکونت شما جلوگیری می کند.

این پرده ها از انواع پرده مدرن محسوب می شوند و دارای ویژگی‌های خاصی هستند که باعث تمایز از سایر موارد مشابه می‌شود. این ویژگی‌ها عبارتند از:

تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح دارند به طوری که زبرا از انواع مختلفی در بازار موجود است.
با هر سبک و سلیقه‌ای هم خوانی دارند.

قابلیت شسشتوی بی‌نظیر این پرده‌ها به ۱۰۰ درصد می‌رسد.
هزینه نصب بسیار پایینی دارند.
به آسانی نصب می‌شوند و به تخصص خاصی نیاز ندارند.
مقاومت زیادی در برابر نور، رطوبت و آسیب دیدگی در برابر عناصر خارجی دارند.

امیدواریم که این مقاله‌ی مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد. برای خرید آنلاین این دو نوع پرده به بخش فروش محصولات مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *